Sain tänään joululahjani!

Pilvin kanssa käytiin aamulla eläinlääkärillä ultrassa ja tätä päiväähän on odotettu kun kuuta nousevaa. Astutuksesta on kulunut nyt 31 vuorokautta, joten jos vauvansiemenet ovat itäneet niin niiden pitäs jo näkyä. Ja näkyihän siellä, ai että sentään, AINAKIN neljä pentua lääkärin mukaan. Sanoi, että vaikea niistä on kattoa, että montako on kaikkiaan, mutta useampi kumminkin.

Siellä niitä näkyy kaksi kappaletta.

   On tämä vaan hieno päivä.    

Voi valmistautua henkisesti suureen tapahtumaan noin kuukauden päästä. En ole koskaan päässyt seuraamaan tiineenä olevaa koiraa näin läheltä. Näkee kehityksen ja muutoksen käytöksessä ja kropassa. Koittakaa nyt kestää tätä hehkutusta  Tämä vaan on mulle niin iso juttu ja on ihanaa, että moni ystävä on satasella mukana! Olen siitä äärimmäisen kiitollinen. Melkein halkean innostuksesta ja odotuksen riemusta 

Haluan kiittää kaikkia ihania kavereita ja ystäviä antoisasta vuodesta. 

Kirjoitin Facebookin Bodeneis-sivulle näin:

"Olen äärimmäisen onnellinen kaikista uusista tuttavista ja kavereista, joita olen saanut tänä ja viime vuonna. Monta facebookin kautta tullutta kaveria olen tavannut myös ihan livenä :) Tämä vuosi on ollut elämäni sosiaalisin ja sitä kautta antoisin vuosi. Asiat eivät olisi näin hyvin, jos minulla ei olisi Pilviä  Joten siitä kiitos koiranäyttely innostukselle ja Kirsille"

 

Tähän vuoteen on mahtunut paljon:

Pilvin jalostustarkastus ja lonkka- yms. kuvaukset ja astutus,  Pyryn ja Pilvin paimennustaipumustestit ja silmäpeilaukset, Pyryn turistiluokan voitto erkkarissa ja luonnetesti, Pilvistä Suomen ja Ukrainan (vielä vahvistamatta) muotovalio.

Tässä nyt jotain, mitä tuli mieleen.

 

Ensi vuodeksi on jo suunnitelmissa yksi ulkomaille suuntautuva näyttelymatka ja näyttelyissä on ajatus käydä edelleen, koska siitä on tullut harrastus. Kai sitä voisi huonomminkin vähäiset roposensa käyttää 

Eli ensi vuonna uudet kujeet